جمع شدن بدحجابی
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: عمومی، بحث های هفتگی(بحث های انجمن مهدی دلان)، خلاصه جلسات، جنگ نرم، مسائل اجتماعی، دلنوشته، دلنوشته های اجتماعی، ، |
برچسب ها: مهدی دلان، بدحجابی، حوزه، طلبه، بسیج، سپاه، تهاجم فرهنگی، ساپورت، دلنوشته، کرسی آزاداندیشی، جهادفرهنگی، کارفرهنگی، اصناف، لباس، امربه معروف، نهی ازمنکر، مسئولین، محمدرضازینی،

بسم رب المهدی(عج)
موضوع:جمع شدن بدحجابی
دیروز بنده را به نشست گفتمانی درباره امر به معروف و نهی از منکر دعوت کردند.مسئولینی از اصناف و حوزه علمیه و بسیج حضور داشتند در فرصتی که جهت ارائه عرایضم به بنده دادند مطالبی را بیان کردم که نشر مکتوب آنها را لازم دانستم.
این مطالب برای مهدی دلان و دل سوزان عرصه فرهنگ چه در این زمان و چه در نسل بعدی راهی برای شناخت تفکرات بنده خواهد بود.
رو به مسئولین اصناف کردم و گفتم اگر همین اصناف کار خود را به درستی انجام بدهد خیل عظیمی از این جریان بد حجاب ها جمع میشدند.هفته قبل 11هزار ساپورت قرمز جدید در کرج در یک روز وارد شده و در همان روز فروش رفته.این ها که خلق الساعه نیستند که یک دفعه از آسمان بیاییند تولید دارند حمل و نقل دارند توزیع دارند فروش دارند.
چرا با توجه به اینکه قانون هست و وظیفه بازرسی اصناف جمع کردن اینگونه موارد هست ولی اقدام قابل توجه ای صورت نمیگیرد.
رو کردم به مسئول حوزه علمیه به ایشان عرض کردم اینکه طلاب نشسته اند در حوزه و همه اش صرف ادبیات عرب میشوند این وقت تلف کردن است و استناد ادعای خویش را کلامی نقل به مستقیم از امام خمینی درباره روحانیون مطرح کردم.اگر همین طلاب حوزه علمیه وارد کار شوند و کار حل میشود.قطعا به طریق اولا روحانیون بر مردم عادی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر مقدم تر هستند.همین ها اگر کاری نکنند و در شهر فقط راه بروند به خودی خود تاثیر به سزایی دارد این ها تریبون اسلام هستند.
خطاب به مسئولین بسیج عرض کردم ما فکر کنیم اصلا نه حوزه علمیه ای در شهر وجود دارد و نه اصنافی که نظارت نداشته باشد همین بسیجی ها اگر وارد کار بشوند می توانند این معضل فراگیر را حل کنند.
در شگفتم هر کدام از بزرگواران جوابی دادند که منتها به نظر من واقعا ..... بود.
قطعا باید راهکار عملی و تاثیر گذار انتخاب کرد نه اینکه نمایشی جلسه ای برگزار شود که لیست گزارشمان را پر کنیم.
قطعا همه ما مخصوصا مسئولین در قبال خون شهدا مسئولیم.
این وضع موجود حاصل جهل یا خیانت بسیاری از مسئولین است وگرنه بعد از غریب به 40سال از انقلاب اسلامی وضع این گونه نباید می بود.
در پایان رو به مسئولین عرض کردم بنده و تمام جوانانی که به ندای یا مهدی بنده لبیک گفته اند آماده و پا به رکاب هستند برای جهاد.
عقیده من این است جهاد فرهنگی ثوابش از جهاد نظامی بیشتر هست.مخصوصا در این دوران که نمیگذارند به سوریه برویم کار فرهنگی غایت اول و آخر زندگیمان باید باشد.
ولا حول و لا قوه الا باالله و حسبنا الله-خادم مهدی دلان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 5 / 10 / 1395
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا